Anasayfa | İletişim

HAKKIMIZDA | HİZMETLER | ÇÖZÜMLER | REFERANSLAR | KARİYER

» PROJE YÖNETİMİ
» LOJİSTİK
» Üretim Planlama ve Kontrol (PP)
» Kalite Yönetimi (QM) 
» Bakım Onarım (PM) 
» Malzeme Yönetimi (MM) 
» Satış Dağıtım (SD)
» Depo Yönetimi (WM) 
» Servis Yönetimi (CS) 
» Proje Sistemi (PS) 
» FİNANS
» Mali Muhasebe ve Finans (FI) 
» Finansal Tedarik Zinciri Yönetimi (FSCM)
» Maliyet Muhasebesi(CO)
» TEKNİK
» Yazılım Geliştirme ve Programlama (ABAP)
» İş Zekası (BI - Business Intelligence)

Servis Yönetimi (CS) 

 

Servis modülü işletmelerin servis süreçlerinin ve buna bağlı olarak müşteri takibi ve memnuniyetinin sistem üzerinde yönetilmesini sağlar.

Servis mödülünde müşteriye ait teknik nesneler, belirlenen hiyerarşik yapı içerisinde tanımlanır ve hiyerarşik olarak sınıflandırılabilir. Seri numarası takibi ile nesnelerin takibi yapılabilir. Bu yapıya bağlı olarak müşteri servis işlemlerinin tarihçesi ve operasyon maliyetleri takip edilir.

Müşteri servisi modülü kapsamında aşağıdaki servis süreçleri sağlanır;

  • Düzeltici bakım onarım
  • Koruyucu bakım onarım
  • Yenileme bakım onarım
  • Montaj bakım onarım

Bu bakım onarım türleri sözleşmeli, sözleşmesiz, garanti kapsamı içerinde yada dışarısında ele alınıp gerçekleştirilebilir. Teklif ve faturalama süreçleri ise SD (satış dağıtım) modulü entegrasyonu ile sağlanır.

Servis modülü dahilinde belirli devrelerde düzenli olarak yapılan bakım onarım faaliyetleri sistemde tanımlanabilir. Tanımlanan periyodik bakımlarda belirlenen devrelere bağlı olarak sistem istenen tarih veya ölçüm değeri geldiğinde otomatik olarak çağrılar oluşturabilir.

Belirlenen devreler takvim veya herhangi bir performans değerine (çalışma saati, kilometer vb.) bağlı olabilir.

Bakım planlarında performans değer kullanılması durumunda sistem üzerinde sayaç tanımlanır ve sistem üzerinde sayaç takibi yapılır.

 

Servis modülü entegrasyonları:

  • Bakım onarım
  • Mali muhasebe
  • Malzeme yönetimi
  • Satış Dağıtım

© 2009 Tüm hakları saklıdır. web tasarım bireklam.net